20 Ocak 2011 Perşembe

BİR HEDİYE

Bir hediye ne kadar mutlu eder?ne kadar heyecanlandırır insanı?
Bunun cevabını dün akşam kızımın gözlerinde buldum..Çok sevdiğim değer verdiğim bir arkadaşım süreyya ve ablası ece çok mutlu ettiler kızımı.Süreyya süslü kızıma hediye olarak çok güzel bir çanta almış ece de durur mu doldurmuş içini çeşit çeşit şekerle, kızıma getirdi süreyya tabi bana verdi önce akşama kızıma onun adına götüreyim diye ben akşam olmasını sabırsızlekla bekledim eve varığımda bizim meraklı kız hemen elimdekine koştu...poşeti açı baktığında mutluluktan deliye döndü tabi bu durum beni de tüm aileyi de mutlu etti.Çantasını pek beğendi tabi içindekilere ayrıca bayıldı..arada şekerlerinden bir kaç tane bize de verdi:)
bu durum beni çok çok memnun etti arkadaşım süreyya ve ece'ye çok çok teşekkür ediyorum inceliklerinden ötürü.....
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder